امشب یاد گذشته ها افنادمداریوش گوشمیدمباورم نمیشه قدیما چه غمی داشته ام که توان گوش کردن داریوش رو داشتمالان حتی تحمل دو دقیقه از اهنگهاشو ندارمبه بهمن ماهی فکر میکنم عجب. محکم باش رعنای من...
ما را در سایت محکم باش رعنای من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: جمعه 25 بهمن 1398 ساعت: 2:06